Etichete

, , , , , , , , ,

După vizitele de la Primărie și de la Farmec, a venit rândul Jolidonului să își deschidă porțile pentru bloggeri. Am scris ideile cu liniuță pentru a fi mai ușor de citit și de ținut minte:

– în cazul în care nu știai, numele „Jolidon” vine de la francezul „jolie”=frumos și englezul „done”= făcut. Deci se obține un făcut bine și frumos, ceea ce reprezintă exact produsele fabricate de acest brand clujean.

– este printre primele 12 companii de acest gen din lume. În depozit am văzut cutii care urmau să fie expediate în toate colțurile lumii, unele tare greu de citit.

– la ediția trecută de Cluj Brands Tour, Jolidon promitea că o să dea startul magazinului online. S-au ținut de cuvânt, iar magazinul îl găsești aici.

– acum ei au făcut o nouă promisiune: la ediția următoare, peste un an, vor ajunge la fel de faimoși că și Victoria’s Secret și poate o vor și depăși la numărul de vânzări efectuate.

– pe lângă magazinul online, Jolidon a început de câteva luni să fie mult mai activ în media, în special în online : Site, Pagina de Facebook, Pinterest, Twitter și Youtube.

– în această perioadă a anului designerii își imaginează cum va arăta sezonul toamnă/iarnă 2013. Trebuie să fie tare frumos să știi ce trebuie să porți peste un an, să îți faci planuri și să îți cumperi de pe acum, la preț mai mic, ce va fi la modă atunci.

– doamnele de la croitorie au un program care mi s-a părut tare eficient: lucrează 8 ore, de la 6 dimineața la 14. La oră la care unii abia se trezesc, doamnele merg acasă și se pot ocupa de alte treburi.

-pentru sezonul toamnă/ iarnă 2012, Jolidon are, pe lângă costumele simple, consacrate, 2 colecții spectaculoase: Clandestine (în care predomină transparența și culorile tari pentru a crea imaginea seducătoare) și Prelude (care, la polul opus, sugerează inocența prin folosirea albului și a motivelor florale).

– au reușit să treacă cu bine de criza care i-a lovit și pe ei. Așa că, declară ei, de acum sunt de neoprit!

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmy, Lumea lumânărilor.Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro MaitresseAutonom Rent-A-Car,Webfactor.

Anunțuri