Etichete

, , , , ,

După vizita la Primărie am ajuns la sediul Farmec lângă blocul „spray”. Îmi amintesc că atunci când eram mică treceam pe lângă acel bloc și mă gândeam că undeva înăuntru său se produc spray-urile și cremele atât de lăudate de mama, din care mai furam și eu câte puțin. În clasa a treia am mai făcut o vizită Farmecului cu doamna învățătoare, dar, mici fiind, ne-au prezentat doar producția de recipiente de șampoane. Bineînțeles, toți am fost foarte entuziasmați și am plecat cu părerea că am asistat la partea cea mai frumoasă a Farmecului.

La fel am plecat și joi de la această firmă. Însă de data aceasta am asistat la un adevărat spectacol. Cred că pe tot parcursul vizitei nu m-am putut abține să nu zâmbesc sau să nu mă minunez la fiecare pas. Compania fiind atât de „înaintată în vârstă”, îmi închipuiam că tot din cadrul firmei va fi învechit. Dar nu a fost așa, ci dimpotrivă: echipamentul e nou și îngrijit, muncitorii pasionați și deschiși spre nou (dovadă fiind vizita noastră, dar și faptul că am văzut fete de la facultatea de farmacie în practică acolo).

Să știți că la Farmec toate produsele sunt de o calitate incontestabilă: fiecare produs e verificat de multe ori înainte de intrarea pe piață, e ținut și în carantină pentru a putea fi verificat dacă dezvoltă bacterii (care se observă doar după câteva zile). De asemenea, în toată zona de producție și ambalare aerul e curățat complet și e verificată puritatea acestuia la fiecare 5 minute. În fiecare zi se fabrică doar câteva tipuri de produse, în funcție de cerere, astfel producția fiind controlată mai ușor.

Am avut ocazia să ne facem și lac de unghii după preferințele noastre. Ce a ieșit, vedeți aici:

În cazul în care nu v-am convins încă, vă recomand să citiți și părerile lumii de pe pagina lor de facebook, eu am rămas plăcut surprinsă de ce am citit acolo (o doamnă mărturisea că a observat că italiencele sunt înnebunite după produsele Farmec, iar o altă doamnă a spus că în Coreea de Sus brandul Farmec e tare iubit).

Mulțumim, Farmec, pentru o vizită ce nu o vom uita, pentru că de zeci de ani faceți cele mai bune cosmetice și pentru că reprezentați cu mândrie Clujul în toate colțurile lumii.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmy, Lumea lumânărilor.Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro MaitresseAutonom Rent-A-Car,Webfactor.

